Wsparcie techniczne
Referencje:
„ Na szczególną uwagę zasługuje indywidualne i profesjonalne podejście do klienta oraz zrozumienie jego potrzeb. Pracownicy IBS Poland w sposób kompleksowy przygotowali nasz zespół do pracy z Platformą ENOVIA Smart Team, a wiedza pozyskana podczas szkoleń pozwoliła nam na zwiększenie efektywności prowadzonych działań biznesowych”.
IT International Tobacco Machinery Poland Sp. z o.o.
W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.
Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:
- KONSULTACJE TECHNICZNE
Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- WSPARCIE ADMINISTRACYJNE
Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.