Wsparcie techniczne

Referencje:

„ Firma IBS Poland dysponuje niezmiernie kompetentnym zespołem. Na szczególną uwagę zasługuje indywidualne i profesjonalne podejście do klienta. Każdy etap zakupu oraz późniejszego wdrożenia oprogramowania został omówiony i dostosowany do Naszych oczekiwań”.
 

Justyna Malińska JM – DESIGN

W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową
lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.

Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:

  • KONSULTACJE TECHNICZNE

    Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania
     
  • WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

    Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta
     
« wróć

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.