Wsparcie techniczne

Referencje:

,,Pragniemy poinformować, że przygotowane przez Państwa szkolenia cieszyły się uznaniem ze strony naszych pracowników, którzy podkreślali wysoki poziom wiedzy trenerów oraz efektywność prowadzonych zajęć” .

„Szkolenia zostały przygotowane w fachowy sposób, uwzględniając nasze indywidualne wymagania i tym samym spełniając nasze wygórowane oczekiwania ”.
 

BorgWarner

W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.

Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:

  • KONSULTACJE TECHNICZNE

    Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
     
  • WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

    Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.
     
« wróć

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij zgadzam się.