Wsparcie techniczne

Referencje:

,,Potwierdzam, że szkolenie zostało przeprowadzone w sposób spełniający nasze wymagania i potrzeby. Podkreślając wysokie umiejętności i profesjonalizm osób prowadzących to szkolenie, polecam firmę IBS jako partnera do poszerzania wiedzy z zakresu systemów CAD ”.

IZO BLOK S.A.

W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.

Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:

  • KONSULTACJE TECHNICZNE

    Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
     
  • WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

    Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.
     
« wróć

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij zgadzam się.