Wsparcie techniczne

Referencje:

„ Na szczególną uwagę zasługuje indywidualne i profesjonalne podejście do klienta oraz zrozumienie jego potrzeb. Pracownicy IBS Poland w sposób kompleksowy przygotowali nasz zespół do pracy z Platformą ENOVIA Smart Team, a wiedza pozyskana podczas szkoleń pozwoliła nam na zwiększenie efektywności prowadzonych działań biznesowych”.

IT International Tobacco Machinery Poland Sp. z o.o.

W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.

Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:

  • KONSULTACJE TECHNICZNE

    Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
     
  • WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

    Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.
     
« wróć

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij zgadzam się